COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF MEDEWERKER VASTGOEDKANTOOR TE GENT

12-12-2017

De administratie van de verkoop- en verhuurdossiers is jouw terrein. In deze “all-around” job bent jij het eerste aanspreekpunt binnen kantoor Gent en zal jij alles in goede banen leiden. Jij bent verantwoordelijk voor het onthaal van klanten en agendaplanning. Je voert daarnaast verschillende administratieve taken uit. Zo zorg je voor de nodige documenten, organiseren van openhuisdagen en ben jij publiciteitsverantwoordelijke van alle panden in portefeuille regio Gent, van online tot offline publiciteit. Eenmaal het pand is verkocht of verhuurd zorg jij voor de administratieve afronding van het dossier: o.a. opmaak huurcontracten en opmaken van compromissen, hierbij werk je nauw samen met de buitendienst van verkoop en de verhuur, notarissen en reclamebureaus.

Voltijds contract voor onbepaalde duur.
Elke dag van 9u - 12u en 13u30 – 18u. Zaterdag 10u – 12u.

Voor meer informatie over deze vacature bel 09 234 11 11 of mail je CV en motivatiebrief naar gent@demeester.be!

Lees meer

U kan ook altijd spontaan solliciteren.